Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2008 17:47 - Искам да те обичам, искам! Но не мога!
Автор: tera Категория: Други   
Прочетен: 6192 Коментари: 19 Гласове:
10

Последна промяна: 07.02.2008 15:33


*
*
*
*

 

Хванахте ли се? J

Който влиза тук да чете от време на време, знае че това не е моята тематика. Достатъчно хора я експлоатират, за да се намесвам и аз.

Репликата всъщност си е съвсем автентична, но е отправена от сина ми към малката ни дива и палава кучка след поредната и беля. В коментара ми в един пост на theoldben споменах, че и аз съм си мислела преди време да представя двете си малки дечица – сиреч кученца, защото за нас те са си членове на семейството, така че сега това правя.

 

Започваме с палавата кучка, която ми обърна не само къщата наопаки, изяде де що и се мерне пред погледа и създава около себе си атмосфера на бесен хаос. Появи ми се като новогодишен “подарък” на 1-ви януари миналата година – прибрана от улицата, болна, сополива и гурелива. И гледаше толкова невинно и сладко, че сърце не ми даде да откажа “подаръка”, още повече от Новогодишната еуфория се бях омагьосала с някаква текила. Не ми харесва това питие, сега пък съвсем! но явно достатъчно ми е била замътила здравия разсъдък и казах “Добре, през банята и ще видим какво ще я правим.” Оказа се болна от гана, втора фаза и оцеля като по чудо, благодарение на много грижи и любов, както се сещате. Според ветеринаря е била изхвърлена от предните и стопани, за да не им умре в къщата. А пък аз не можех да допусна след като сме я прибрали да умре в нашата.

И въпреки всичките и щуротии много си я обичам, и тя мене естествено. Когато синът ми и се кара и я гледа лошо – тя веднага тича при мене и аз я защитавам, какво да правя. След това представяне: voila!


Много обществена личност и е всенародна любимка. Страхотна чаровница и хората по улицата постоянно се заплесват по нея, пък и тя много им се радва. Ама си е тъпа завалията, не подлежи на дресура, дива и щастлива, но пък руса хубавица. А както е известно “Русо гладно нема!” J


Сега да ви представя “чорбаджията” – малък сладък пес, с австрийско потекло, умен, интелигентен, красив и злобен. Знае си цената и не допуска външни екземпляри да му досаждат и да го лигавят. Именно той ухапа една гостенка на абитуриентското парти на сина ми. Хем я предупредих, ама като не слуша…Респектирал е целия вход и никой не смее да му строши хатъра. Радват му се отдалеч и добре правят. Иначе вкъщи е гальовен като котка, но само когато той реши, че иска да бъде гален. Навън обаче става див звяр и ме е поставял в какви ли не ситуации  да му спасявам кожата, защото ръмжи и злобее спрямо огромни песове и си търси белята. Веднъж даже с бесен лай прогони един доберман, който му досаждаше в градинката. До нас майка с малко момиченце реши веднага да извади поука от ситуацията и казва на детето : “Виждаш ли кученцето какво е малко, а как изгони голямото! А не тебе все ти взимат играчките!” – Педагогика му е майката в този живот! J

 


И сега една уникална снимка, такова нещо за цялото им съжителство не съм виждала и затова го увековечих – двамата заедно на един фотьойл, при това тя се е намърдала на неговия фотьойл, въпреки че си има и тя същия персонален. Иначе голяма ревност и конкуренция цари между тях, все едно се състезават за практиканти при Доналд Тръмп. Навряла го е в кьошето нахалницата и като ме видя, че се каня да снимам мигом кръстоса крака и започна да позира, както се вижда. Песчо много мрази да го снимат и очаквах да побегне, но явно е решил да запази завоюваната позиция на собственото си местенце. Наръфаните подлакътници на фотьойла естествено са дело на кучката, за да го почувства като свой. Но в нашата къща сме над тези неща и много не се впечатляваме как изглеждат кучешките фотьойли. За нейно оправдание все пак ще кажа, че не ми е наръфала гарнитурата в хола, явно не е чак толкоз тъпа. Но за сметка на това изяде дистанционното и кабелите на DVD-то, даже тръгнала да ръфа кабела на включения телевизор и явно я е треснал ток, да и дойде акъла в главата. Но това все пак беше в ранната и младост, сега е улегнала – на година и пет месеца и се надявам след токовия удар вече да е поумняла. Както и да е – при нас е весело! J




 

image



Together


 

image



The Beast
(както се вижда тук подръчниците на фотьойла са още читави, 
но това е преди да и се отвори големият апетит)


image



The Beauty


 P.S. Сетих се, че пропуснах нещо много важно за малката кучка - тя е изключително талантлива певица и пее при акомпанимент на мелодия на телефон. Понеже всички вкъщи сме си сложили мелодии на телефона, за да не се хабим излишно да вдигаме, ако е за някой друг, когато търсят сина ми, обикновено не си правя труда да разговарям с гаджетата му и мелодията се лее. Кучката решава да даде своя принос и започва вокално изпълнение, сигурно иска да каже "Е, няма ли да го вдигнете накрая този телефон ???" Но аз си правя пас и се наслаждавам на кучешките трели :) Правихме демонстрация на гостите на рождения ми ден и си умряхме от смях. В интерес на истината само първия път пя, после усети, че нещо се бъзикаме и се разсейваше. 
Както казах, вече е поумняла ! :)))



 

 



Тагове:   обичам,   мога,


Гласувай:
10



1. esen - Красавци!
04.02.2008 18:44
Много уютен постинг! Прекрасни любимци със своите си характери!:)))
цитирай
2. tera - Големи са сладури и двамката!
05.02.2008 08:59
Кучетата са точно като малки деца, които никога няма да пораснат - мечтата на Пипи Дългото чорапче :) Искам да кажа възпитаните кучета, че ако темата отиде към другите ..., хич няма да е вече уютна, а сега съм в чудесно настроение.
Пожелавам ти и на теб прекрасен ден! :)
цитирай
3. drona - ох, ох
05.02.2008 09:58
Припомни ми за моето куче - Басет Хаунд .... мъжки...за който знае ...това изчерпва темата :))
цитирай
4. tera - Темата
05.02.2008 10:26
е неизчерпаема, защото е обич, колкото и претенциозно да звучи ... :)))
цитирай
5. drona - наистина много обич
05.02.2008 12:11
щетите се забравят
цитирай
6. theoldben - Е, най-накрая:))
05.02.2008 15:59
Изморих се да чакам това представяне. Страхотни са:))
цитирай
7. tera - Ей, сигурно се шегуваш :)
05.02.2008 16:07
Но наистина са страхотни. Като гледах навремето "Стюърт Литъл" за осиновения мишок, май тогава нямахме куче, камо ли в мн.ч. :) И ми се струваше пресилено, даже имаш чувството на моменти, че тези хора нещо са мръднали :)))

Сега май сме същите като тях, но пък ни е гот! :)))
цитирай
8. анонимен - И аз имам едно. Страхотен красавец. ...
05.02.2008 21:19
И аз имам едно .Страхотен красавец.Ей сега го слушам как лае.
цитирай
9. tera - Ами покажи го, де :)
06.02.2008 09:04
И без това си пестелив на постове :)))
цитирай
10. anlov - Фотогенични същества.
07.02.2008 11:25
Красавицата и звярът заедно - просто ми пълнят сърцето!
Но на снимка, че е по-безопасно:)
Аз със сина ми съм се разбрал, че когато си купим къща, тогава ще има такива екстри.
цитирай
11. tera - Фотогенични красавци са! :)
07.02.2008 11:36
Пък аз ги гледам в апартамент, вярно доста голям, но си няма двор :)

А коментарът ти ми напомня как като бях малка, видях някаква обява "Младо семейство търси жилище под наем" и питах майка ми - "Те защо са се оженили като няма къде да живеят?" И тя мъдро ми отговори "Ами ако са чакали първо да си купят жилище, сигурно нямаше вече да са млади или пък да станат семейство".

Пожелавам ти скоро да имаш такива екстри, демек да се сдобиеш първо с голямата екстра - къща с двор, че и басейн. Не бъди скромен!:)
цитирай
12. anlov - О, да,
07.02.2008 13:28
предпочитам басейн, пред онези "две липи отпред", красящи някяква варосана еднофамилка:)
цитирай
13. tera - Желая ти го от сърце! :)
07.02.2008 15:23
Дори мога да доведа кучката да изпее някоя ария за освещаването на басейна! :)))
цитирай
14. anlov - Ако е жива дотогава:)))
07.02.2008 16:27
Дано да е дълголетничка!
цитирай
15. tera - :)
07.02.2008 16:33
Гледай оптимистично на нещата, пусни едно тото като се понатрупа джак-пот, пък си вече в "Клуба на щастливците", оттук насетне само напред и нагоре! :)))
цитирай
16. doka - Хей.......Тери...... :)))
08.02.2008 14:25
...... Много са хубави..... :))) И "палавницата".....
и "чорбаджията"......сладки са..... :) Знаеш ли.....
върна ме .....няколко години назад....когато и ние
вкъщи имахме.....една "дивичка"..."палавичка"....
и в същото време много красива домашна
любимка - Джулка.... - смесица между бяла
болонка и сибирска лисица.....голяма красавица...
....и обръщяше къщата...наопаки.... :))) ....Но...
почина милата...Така е.....когато ти "влязят под
кожата"...не можеш да не ги обичаш....нали.....
въпреки белите..... :))) Приятен уикенд ти желая.... :)))
цитирай
17. tera - Ами как да не ги обичаш :)
08.02.2008 14:48
Прибирам се и гледам едното тича към мен по единия коридор, другото по другия, за да дойдат да ми се радват. Даже Песчо скимти жаловито и докато не го нагаля не млъква. Цял ритуал по посрещането :)))

Весел уикенд и на теб! :)
цитирай
18. slavei - Тери!
11.02.2008 19:51
Усмихна ме твоя постинг!
Особено "талантливата певица":))))
Успешна седмица!:)

цитирай
19. tera - Здравей, slavei !:)
12.02.2008 09:05
Май отдавна не си минавала - не съм те виждала на южноамериканските разходки. Понеже ще продължаваме да се разхождаме, гледай междувременно да си наваксаш с материала :)

А що се отнася до певицата, може и клипче да и заснема и ако ме светне някой на пинизите да го кача тук, не само като доказателство, ами и за всеобща радост :)))

Успешна седмица и на теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tera
Категория: Други
Прочетен: 4653423
Постинги: 994
Коментари: 7469
Гласове: 18537
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930